Saturday, February 16, 2013

*Dara qeder götürür bu dil meni*




*Dara qeder götürür bu dil meni*


Danışıram, danlayır bülbül meni...
Görünürem, ütandırır gül meni.

Seher bağa girdim yara danışam,
Küsmüş meğer, dindirmedi gül meni.

Deyirem: demeyim, ağzım yanırı,
Dara qeder götürer bu dil meni.

Ağıl uqyanusunda üzer idim,
Eşq adında buğacaq bu göl meni.

Özgür gezer idim yoxluq çölünde,
Salıbdır tuzağa qara xal meni.

Al dodağın üstündeki qara xal
bilirem bir gün eder qatil meni.

Ayağına düşüp yalvarıram men,
Qoymur ki ağ güne çıxam tel meni.

Kal ıydım, yetişdim, qurudum, düşdüm,
Hele de çağırır o yar kal meni!

Göklerde arama sözün anlamın,
Basdığın topraqda yerde bul meni.

Butun varlığı üst üste boşadım,
Bıraxdım men bıraxmayır şul meni...

Can vermek qolaydır ona ermekden
Öldürecek bir gün bu müşgül meni

Uzaqlıqdan gözüm yaşı yağırı,
Qorxuram ki ala gede sel meni.

Otururam öz özümle baş başa...
Sevindirmir daha baxça çöl meni.

Qurbette ölürsem, meni yandırın,
Qoyun vetene götürsün yel meni...

Oğuz Türkem esarette böyüdüm,
Fars'lara satmış idiler qul meni.

Erginleşib istiqlala can attım,
Yoxsa kim edecek müsteqil meni?

Onun bunun ümüdüna qalmadım,
O bu eder qapıda me'tel meni.

Elimin yoluna canımı qoydum,
Men gederem unutmaz bu el meni...

Yılmazam men, bu ilqardan dönmezem,
Sanma ki incidecek bu yol meni.

Bağımsızlıq, özgürlükdür muradım,
Şaşdıramaz ne sağ ne de sol meni.

Oğuz Türk
Güz 2011

No comments: